


Welurowe minimalistyczne krzesło 56x45x89cm srebrno czarne

Złoty renifer glamour 21cm JL95379

Lampa na metalowych nóżkach w bursztynową mozaikę JL95588

Loftowa Komoda Metalowa biała , na kółkach, 183,5x51x40,5 cm (JL93609)

Sztuczny Kaktus XL 54cm z donicą JL60586 / Belgia

Lampion / wazon wykonany ze szklanej mozaiki 30 cm JL95287

Wazonik Kulka Pudrowy Róż 18 cm JL1113 / Belgia

Wysoki, Elegancki Srebrny Świecznik HERMES XL od ALURO

Przemiły w dotyku Pompon Kocyk żółty JLine 130cm x 170cm ( JL 3484 Belgia)

WYPRZEDAŻ - Industrial Regał LOFT 243 cm x 160 cm z drabiną i szufladami JL62430

*wyprzedaż ekspozycji* Retro Manekin Gaga (1)

Tealight świecznik z piękną srebrną mozaiką JL95262

Świeca dekoracyjna L JLine PUDROWY RÓŻ 72h palenia JL93318

Stół z drewnianym blatem 220x110x76cm !!! SUPER CENA !!!

Klasyczne eleganckie białe świece 24cm paczka 6 sztuk JL93302

Szklana Bombka FALGUNI M 11 cm ALURO

Doniczka designerska LUDZIKI magnesium 43cm komplet dwóch JL2193 / Belgia

Bawełniana poducha pudrowy Róż z frędzlami JL94205 Belgia

Drzewko Oliwne 106 cm sztuczny kwiat 106cm (JL83446) Belgia

MIĘTOWY / PISTACJOWY PORCELANOWY WAZONIK 23CM (JL2163) Belgia

Lampion / wazon XL 32cm bursztynowy kolor liście JL95611

Przepiękny sztuczny ALOES w donicy 36cm JL4109 / Belgia

Kosz z grubego materiału i sznura JL97953 (Belgia)

KRYSZTAŁOWY ŚWIECZNIK WYSOKI 24CM JLINE (BELGIA) JL97506

Złoty Lampion różowe perłowe szkło wysoki 52cm JL95590

Sztuczna Choinka 193 cm ze sztucznym śniegiem JL97746

Wysoki srebrno biały wazon/lampion w mozaikę JL95265 (Belgia)

WAZON BŁĘKITNY / MORSKI ZE ZŁOTYM CYLINDREM / PRZYKRYWKĄ Z DZIURKAMI NA KWIATY 12x12x30 (JL3702) Belgia

Barek wolnostojący w stylu Vintage, biały, drewniany przecierany, 108x120x50 cm (JL71029)

Świeca zapachowa ALL YOU NEED IS LOVE 40h JL94455

*wyprzedaż* Sun Bambusowe BOHO Okrągłe białe lustro JL93796 (Belgia)

Ekskluzywne złote Biurko z regulowaną wysokością 150*80 JL97062 (Belgia)


KOMODA LUSTRZANA W STYLU GLAMOUR 100x42x86cm
2 899,00 zł

Fotel VINTAGE Spiced Honey JL95945
1 169,00 zł

Wazonik Kulka Pudrowy Róż 18 cm JL1113 / Belgia

KOMODA SZKLANA 100x41x78,5cm CZARNA
2 339,00 zł

Przepiękna Donica cementowa z frędzlami w stylu Boho JL1072 / Belgia


ZWROTY :
- ZGODNIE Z ART. 27. USTAWY KONSUMENCKIEJ, SPRZEDAJĄCY INFORMUJE O PRAWIE KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY W TERMINIE 14 DNI BEZ PODANIA JAKIEJKOLWIEK PRZYCZYNY. TERMIN DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY WYGASA PO UPŁYWIE 14 DNI OD DNIA, W KTÓRYM KONSUMENT WSZEDŁ W POSIADANIE RZECZY LUB W KTÓRYM OSOBA TRZECIA INNA NIŻ PRZEWOŹNIK I WSKAZANA PRZEZ KONSUMENTA, WESZŁA W POSIADANIE RZECZY.
- ABY SKORZYSTAĆ Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY NALEŻY POINFORMOWAĆ SPRZEDAJĄCEGO O DECYZJI O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY W DRODZE JEDNOZNACZNEGO OŚWIADCZENIA (NA PRZYKŁAD W POSTACI PISMA WYSŁANEGO LISTOWNIE LUB POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ). JEŻELI KONSUMENT SKORZYSTA Z FORMY WYSYŁKI OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ, SPRZEDAJĄCY PRZEŚLE KONSUMENTOWI NIEZWŁOCZNIE POTWIERDZENIE OTRZYMANIA INFORMACJI O ODSTĄPIENIU OD UMOWY NA TRWAŁYM NOŚNIKU (NA PRZYKŁAD POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ).
- KONSUMENT MOŻE TAKŻE SKORZYSTAĆ Z WZORU FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, KTÓRY STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 1 DO NINIEJSZEGO REGULAMINU, JEDNAK NIE JEST TO OBOWIĄZKOWE.
- ABY ZACHOWAĆ TERMIN DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY WYSTARCZY, ABY WYSŁANIE INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WYKONANIA PRZYSŁUGUJĄCEGO KONSUMENTOWI PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZED UPŁYWEM TERMINU DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY.
- SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY SPRZEDAJĄCY ZWRACA KONSUMENTOWI WSZYSTKIE OTRZYMANE OD NIEGO PŁATNOŚCI, W TYM KOSZTY DOSTARCZENIA PRODUKTÓW (Z WYJĄTKIEM DODATKOWYCH KOSZTÓW WYNIKAJĄCYCH Z WYBRANEGO PRZEZ KONSUMENTA SPOSOBU DOSTARCZENIA INNEGO NIŻ NAJTAŃSZY ZWYKŁY SPOSÓB DOSTARCZENIA OFEROWANY PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO), NIEZWŁOCZNIE, A W KAŻDYM PRZYPADKU NIE PÓŹNIEJ NIŻ 14 DNI ROBOCZYCH OD DNIA, W KTÓRYM SPRZEDAJĄCY ZOSTAŁ POINFORMOWANY O DECYZJI KONSUMENTA O WYKONANIU PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY. ZWROTU PŁATNOŚCI SPRZEDAJĄCY DOKONA PRZY UŻYCIU TAKICH SAMYCH SPOSOBÓW PŁATNOŚCI, JAKIE ZOSTAŁY PRZEZ KONSUMENTA UŻYTE W PIERWOTNEJ TRANSAKCJI, CHYBA ŻE WYRAŹNIE KONSUMENT ZGODZIŁ SIĘ NA INNE ROZWIĄZANIE; W KAŻDYM PRZYPADKU KONSUMENT NIE PONIESIE ŻADNYCH OPŁAT W ZWIĄZKU Z TYM ZWROTEM NALEŻNOŚCI. SPRZEDAJĄCY MOŻE WSTRZYMAĆ SIĘ ZE ZWROTEM PŁATNOŚCI DO CZASU OTRZYMANIA PRODUKTÓW LUB DO CZASU DOSTARCZENIA MU DOWODU ICH ODESŁANIA, W ZALEŻNOŚCI OD TEGO, KTÓRE ZDARZENIE NASTĄPI WCZEŚNIEJ.
- ZWRACANE PRODUKTY KONSUMENT PROSZONY JEST ODESŁAĆ LUB PRZEKAZAĆ NA NASTĘPUJĄCY ADRES SPRZEDAJĄCEGO: KLICK IT SP. Z O.O., UL. Bugajska 37, 42-200 CZĘSTOCHOWA,BĄDŹ NA ADRES MAGAZYNU PODANY PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO NIEZWŁOCZNIE, A W KAŻDYM RAZIE NIE PÓŹNIEJ NIŻ 14 DNI OD DNIA, W KTÓRYM KONSUMENT POINFORMOWAŁ SPRZEDAJĄCEGO O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY. TERMIN JEST ZACHOWANY, JEŻELI KONSUMENT ODEŚLE PRODUKT PRZED UPŁYWEM TERMINU 14 DNI. KONSUMENT BĘDZIE MUSIAŁ PONIEŚĆ BEZPOŚREDNIE KOSZTY ZWROTU PRODUKTÓW. KONSUMENT PROSZONY JEST O NALEŻYTE ZABEZPIECZENIE NA CZAS WYSYŁKI ZWRACANEGO PRODUKTU.
- KONSUMENT ODPOWIADA TYLKO ZA ZMNIEJSZENIE WARTOŚCI PRODUKTÓW WYNIKAJĄCE Z KORZYSTANIA Z NICH W SPOSÓB INNY NIŻ BYŁO TO KONIECZNE DO STWIERDZENIA CHARAKTERU, CECH I FUNKCJONOWANIA PRODUKTÓW.
- ZGODNIE Z POSTANOWIENIA ART. 38. USTAWY KONSUMENCKIEJ, KONSUMENTOWI NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY W ODNIESIENIU DO UMÓW:
- O ŚWIADCZENIE USŁUG, JEŻELI SPRZEDAJĄCY WYKONAŁ W PEŁNI USŁUGĘ ZA WYRAŹNĄ ZGODĄ KONSUMENTA, KTÓRY ZOSTAŁ POINFORMOWANY PRZED ROZPOCZĘCIEM ŚWIADCZENIA, ŻE PO SPEŁNIENIU ŚWIADCZENIA PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO UTRACI PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY;
- W KTÓREJ CENA LUB WYNAGRODZENIE ZALEŻY OD WAHAŃ NA RYNKU FINANSOWYM, NAD KTÓRYMI SPRZEDAJĄCY NIE SPRAWUJE KONTROLI, I KTÓRE MOGĄ WYSTĄPIĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY;
- W KTÓREJ PRZEDMIOTEM ŚWIADCZENIA JEST RZECZ NIEPREFABRYKOWANA, WYPRODUKOWANA WEDŁUG SPECYFIKACJI KONSUMENTA LUB SŁUŻĄCA ZASPOKOJENIU JEGO ZINDYWIDUALIZOWANYCH POTRZEB;
- W KTÓREJ PRZEDMIOTEM ŚWIADCZENIA JEST RZECZ ULEGAJĄCA SZYBKIEMU ZEPSUCIU LUB MAJĄCA KRÓTKI TERMIN PRZYDATNOŚCI DO UŻYCIA;
- W KTÓREJ PRZEDMIOTEM ŚWIADCZENIA JEST RZECZ DOSTARCZANA W ZAPIECZĘTOWANYM OPAKOWANIU, KTÓREJ PO OTWARCIU OPAKOWANIA NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ ZE WZGLĘDU NA OCHRONĘ ZDROWIA LUB ZE WZGLĘDÓW HIGIENICZNYCH, JEŻELI OPAKOWANIE ZOSTAŁO OTWARTE PO DOSTARCZENIU (NP. KREMY, PEELINGI,);
- W KTÓREJ PRZEDMIOTEM ŚWIADCZENIA SĄ RZECZY, KTÓRE PO DOSTARCZENIU, ZE WZGLĘDU NA SWÓJ CHARAKTER, ZOSTAJĄ NIEROZŁĄCZNIE POŁĄCZONE Z INNYMI RZECZAMI;
- W KTÓREJ PRZEDMIOTEM ŚWIADCZENIA SĄ NAPOJE ALKOHOLOWE, KTÓRYCH CENA ZOSTAŁA UZGODNIONA PRZY ZAWARCIU UMOWY SPRZEDAŻY, A KTÓRYCH DOSTARCZENIE MOŻE NASTĄPIĆ DOPIERO PO UPŁYWIE 30 DNI I KTÓRYCH WARTOŚĆ ZALEŻY OD WAHAŃ NA RYNKU, NAD KTÓRYMI SPRZEDAJĄCY NIE MA KONTROLI;
- W KTÓREJ KONSUMENT WYRAŹNIE ŻĄDAŁ, ABY SPRZEDAJĄCY DO NIEGO PRZYJECHAŁ W CELU DOKONANIA PILNEJ NAPRAWY LUB KONSERWACJI; JEŻELI SPRZEDAJĄCY ŚWIADCZY DODATKOWO INNE USŁUGI NIŻ TE, KTÓRYCH WYKONANIA KONSUMENT ŻĄDAŁ, LUB DOSTARCZA RZECZY INNE NIŻ CZĘŚCI ZAMIENNE NIEZBĘDNE DO WYKONANIA NAPRAWY LUB KONSERWACJI, PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZYSŁUGUJE KONSUMENTOWI W ODNIESIENIU DO DODATKOWYCH USŁUG LUB RZECZY;
- W KTÓREJ PRZEDMIOTEM ŚWIADCZENIA SĄ NAGRANIA DŹWIĘKOWE LUB WIZUALNE ALBO PROGRAMY KOMPUTEROWE DOSTARCZANE W ZAPIECZĘTOWANYM OPAKOWANIU, JEŻELI OPAKOWANIE ZOSTAŁO OTWARTE PO DOSTARCZENIU;
- O DOSTARCZANIE DZIENNIKÓW, PERIODYKÓW LUB CZASOPISM, Z WYJĄTKIEM UMOWY O PRENUMERATĘ;
- ZAWARTEJ W DRODZE AUKCJI PUBLICZNEJ;
- O ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZAKWATEROWANIA, INNYCH NIŻ DO CELÓW MIESZKALNYCH, PRZEWOZU RZECZY, NAJMU SAMOCHODÓW, GASTRONOMII, USŁUG ZWIĄZANYCH Z WYPOCZYNKIEM, WYDARZENIAMI ROZRYWKOWYMI, SPORTOWYMI LUB KULTURALNYMI, JEŻELI W UMOWIE SPRZEDAŻY OZNACZONO DZIEŃ LUB OKRES ŚWIADCZENIA USŁUGI;
- O DOSTARCZANIE TREŚCI CYFROWYCH, KTÓRE NIE SĄ ZAPISANE NA NOŚNIKU MATERIALNYM, JEŻELI SPEŁNIANIE ŚWIADCZENIA ROZPOCZĘŁO SIĘ ZA WYRAŹNĄ ZGODĄ KONSUMENTA PRZED UPŁYWEM TERMINU DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY I PO POINFORMOWANIU GO PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO O UTRACIE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY.
REKLAMACJE :
- SPRZEDAJĄCY PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY PRODUKTU, ZGODNIE Z ZASADAMI ODPOWIEDZIALNOŚCI WSKAZANYMI W PRZEPISACH KODEKSU CYWILNEGO, W SZCZEGÓLNOŚCI ART. 556 ORAZ 556(1) – 556(6) KODEKSU CYWILNEGO. JEŻELI NABYWCĄ PRODUKTU NIE JEST KONSUMENT, ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO Z TYTUŁU RĘKOJMI ZOSTAJE WYŁĄCZONA NA ZASADZIE ART. 558 § 1 KODEKSU CYWILNEGO.
- W PRZYPADKU STWIERDZENIA WAD PRODUKTU, ZAMAWIAJĄCY MOŻE ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ DO SPRZEDAJĄCEGO, PRZESYŁAJĄC JĄ DROGĄ E-MAILOWĄ NA ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ: INFO@VILDEVIK.PL LUB LISTOWNIE NA ADRES: KLICK IT SP. Z O.O., UL. Bugajska 37 42-200 CZĘSTOCHOWA.
- ZAMAWIAJĄCY, WYSYŁAJĄCY REKLAMOWANY PRODUKT DO SPRZEDAJĄCEGO PROSZONY JEST, W CELU USPRAWNIENIA PRZEBIEGU ROZPATRYWANIA REKLAMACJI, O PODANIE NASTĘPUJĄCYCH DANYCH: IMIĘ I NAZWISKO, DOKŁADNY ADRES ZAMIESZKANIA, NR ZAMÓWIENIA, ADRES E-MAIL ORAZ O DOKŁADNIE OPISANIE WADY PRODUKTU I ŻĄDANIA REKLAMUJĄCEGO. SKŁADAJĄC REKLAMACJĘ ZAMAWIAJĄCY PROSZONY JEST TAKŻE O ZAŁĄCZENIE KOPII DOWODU ZAKUPU (NP. KOPII PARAGONU/FAKTURY).
- REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ W TERMINIE DO 14 DNI OD ZŁOŻENIA STOSOWNEJ REKLAMACJI, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI. O SPOSOBIE JEJ ROZPATRZENIA ZAMAWIAJĄCY ZOSTANIE POINFORMOWANY PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO.
- SPRZEDAJĄCY INFORMUJE, ŻE WYRAŻA ZGODĘ NA ROZSTRZYGANIE SPORÓW KONSUMENCKICH W TRYBIE USTAWY Z DNIA 23 WRZEŚNIA 2016 ROKU O POZASĄDOWYM ROZWIĄZYWANIU SPORÓW KONSUMENCKICH (DZ. U. 2016, POZ. 1823). W RAZIE NIE UZNANIA REKLAMACJI PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO KONSUMENT MOŻE SKORZYSTAĆ Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ I MOŻE ZWRÓCIĆ SIĘ O INTERWENCJĘ DO DELEGATURY WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU INSPEKCJI HANDLOWEJ W KATOWICACH,DELEGATURA W CZĘSTOCHOWIE , UL. JANA III SOBIESKIEGO 7,42-200 CZĘSTOCHOWA http://www.katowice.wiih.gov.
pl SZCZEGÓŁOWE PROCEDURY SKORZYSTANIA Z POMOCY INSPEKCJI HANDLOWEJ DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ URZĘDU ORAZ NA STRONIEUOKIK.GOV.PLW ZAKŁADCE „ROZSTRZYGANIE SPORÓW KONSUMENCKICH” I „WAŻNE ADRESY”. POZASĄDOWE DOCHODZENIE ROSZCZEŃ PO ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO JEST BEZPŁATNE. W PRZYPADKU ZAMAWIAJĄCEGO BĘDĄCEGO KONSUMENTEM, KTÓRY CHCE SKORZYSTAĆ Z POZASĄDOWEGO SPOSOBU DOCHODZENIA ROSZCZEŃ, ISTNIEJE DODATKOWO MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA SKARGI ZA POŚREDNICTWEM UNIJNEJ PLATFORMY INTERNETOWEJ ODR, DOSTĘPNEJ POD ADRESEM HTTP://EC.EUROPA.EU/ CONSUMERS/ODR/
-
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!
+48 790440464