Masz pytania ? Zadzwoń   phone   790440465

Aktualne Promocje
Przepiękny wysoki wazon  OCEAN  36CM / BELGIA JL98690
Przepiękny wysoki wazon OCEAN 36CM / BELGIA JL98690
172,00 zł 99,00 zł
szt.
Kinkiet czarny  Moose - Skandynawski renifer 17cm
Kinkiet czarny Moose - Skandynawski renifer 17cm
249,00 zł 79,00 zł
szt.
Przepiękna Złota Lampa z Kryształami BELLA 40 cm 10613
Przepiękna Złota Lampa z Kryształami BELLA 40 cm 10613
1 899,00 zł 999,00 zł
szt.
Diamenty COOGEE CHROM 30cm srebrna lampa pajęczyna
Diamenty COOGEE CHROM 30cm srebrna lampa pajęczyna
749,00 zł 299,00 zł
szt.
Czarna LED lampa Zig Zag Kula 3D Ø 40cm 11959
Czarna LED lampa Zig Zag Kula 3D Ø 40cm 11959
1 655,00 zł 499,00 zł
szt.
Wysoki, Elegancki Srebrny Świecznik HERMES XL od ALURO
Wysoki, Elegancki Srebrny Świecznik HERMES XL od ALURO
225,00 zł 119,00 zł
szt.
Betonowa lampa wisząca Olo z drewnianą oprawą 21 cm
Betonowa lampa wisząca Olo z drewnianą oprawą 21 cm
199,00 zł 79,00 zł
szt.
Produkt dnia
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: INFO@VILDEVIK.PL

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Legionów 92D, 42-202 Częstochowa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: INFO@VILDEVIK.PL lub drogą pocztową na adres ul. Legionów 92D, 42-202 Częstochowa.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Legionów 92D, 42-202 Częstochowa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

POBIERZ FORLUMARZ ZWROTU

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium